بلاگ

نحوه نگهداری از سگ نژاد بردر کالی

نویسنده : راحت سایت 04 مهر 1401 183 بازدید 4 نظر

برای کسانی که وقت و انرژی کافی دارند، نگهداری از حیوانات خانگی می ‌تواند یک موضوع بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. در واقع سگ ‌ها جزء محبوب‌ترین حیوانات خانگی شناخته شده اند. چرا که هم مهربان هستند و هم به واسطه خصلت وفاداری که دارند؛ می ‌توانند ارتباط بسیار صمیمانه و نزدیکی با صاحب خود، برقرار کنند. لازم به ذکر است انجام کلیه خدمات حیوانات خانگی از قبیل آرایش و مرتب کردن مو و ناخن و... از طریق متخصصین تیپ چین قابل ارائه به شما عزیزان می باشد.
همانطور که می ‌دانید؛ سگ‌ ها نژادهای مختلفی دارند و برای اینکه بتوانید سگ مناسب را انتخاب کنید، باید با نحوه نگهداری هر نژاد آشنایی کافی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد چگونگی مراقبت و نگهداری از سگ نژاد بردر کالی، ارائه کنیم.

آشنایی با سگ ‌های نژاد بردر کالی


سگ نژاد بردر کالی یک سگ بسیار سخت کوش و شگفت انگیز است. در واقع خستگی در این نژاد از سگ چندان به چشم نمی ‌آید. در مورد شکل ظاهری این سگ می‌ توان گفت بردر کالی یک سگ کاملاً متعادل و متوسط با ظاهری ورزشی است. این سگ سبکی و چابکی را به نسبت صدا و قدرت، از خود نشان می ‌دهد. بدن سختی داشته و بسیار از لحاظ ذهنی باهوش است. معمولا سگ ‌های بردر کالی به عنوان سگ گله استفاده می ‌شوند. چرا که تمام خصوصیات و ویژگی ‌های یک سگ گله را با همدیگر دارند.
در مورد ویژگی ظاهری نژاد بردر کالی باید بگوییم یکی از قدیمی‌ترین نژادها هستند که دارای سری پهن، گوش‌ های افتاده، بدن بلند و دم افتاده هستند. این نژاد دارای موهای بدن صاف، خشن، ضخیم، موج‌دار و گاهی کمی فردار است. شما می ‌توانید سگ با نژاد بردر کالی را به رنگ ‌های خاکستری روشن، بلوطی متمایل به قرمز، سیاه، آبی و یا قهوه ‌ای شنی، داشته باشید.

ارسال دیدگاه :

این لینک را به اشتراک بگذارید

کپی کردن لینک