بلاگ

آشنایی با سگ نژاد ژرمن شپرد

نویسنده : راحت سایت 04 مهر 1401 188 بازدید 2 نظر

اگر به نگهداری از سگ‌ ها علاقه زیادی دارید؛ حتماً در مورد خریداری یکی از انواع آن ها، فکر کرده ‌اید. قبل از اینکه هر نژاد از سگ ‌ها را انتخاب کنید، باید در مورد خصوصیاتی که دارند و نحوه نگهداری از آن ها، اطلاعات کافی داشته باشید. تنها در این صورت است که می ‌توانید به راحتی با حیوان خانگی ارتباط برقرار کرده و یک دوست صمیمی و وفادار برای خود، داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با سگ نژاد ژرمن شپرد، آشنا کنیم. در ادامه مقاله در مورد خصوصیات و ویژگی ‌های رفتاری و جسمی این سگ و همچنین نحوه نگهداری از آن، اطلاعات خوبی به دست می ‌آورید.

آشنایی با سگ نژاد ژرمن شپرد


سگ‌ های ژرمن شپرد بسیار فعال و هوشمند هستند. یادگیری جزء خصوصیات این سگ ‌هاست. آن ها نیاز دارند به صورت روزانه، بازی و ورزش کنند. بنابراین اگر زمان کافی برای بازی با سگ محبوبتان در اختیار ندارید، بهتر است به سراغ نژاد دیگری از این حیوان بروید. چرا که تنها ماندن این حیوان می ‌تواند باعث اضطراب و خستگی آن شود.


بنابراین اگر در رفتار این حیوان مواردی مثل جویدن، چاله کندن و یا پارس کردن را مشاهده کردید؛ به معنای مضطرب بودن آن می‌ باشد و باید زمان زیادی را با حیوان بگذرانید تا بتوانید این تشویش و نگرانی را از او، دور کنید.
اگرچه معمولاً اکثر افراد سگ با نژاد ژرمن شپرد را به عنوان یک سگ نگهبان می ‌دانند، اما این نژاد سگ فقط برای نگهبانی نباید زنجیر یا افسار شود. سگ ژرمن شپرد می‌ تواند زندگی شادی را در محیط خانه، داشته باشد. بنابراین اگر به یک حیاط بزرگ دسترسی دارید، این حیوان به راحتی می ‌تواند انرژی طبیعی خود را تخلیه کند.

ارسال دیدگاه :

این لینک را به اشتراک بگذارید

کپی کردن لینک